Cloud-system for virksomheter/ Alt du behøver å vite om oss

Med V-R Cloud tjenesten fra Casio kan du enkelt følge med på salget uansett om du bruker pc, smarttelefon eller nettbrett. Du velger fritt blant de forskjellige rapportene med valgfri til- og fra-dato. Når du er innlogget i V-R Cloud tjenesten er det heller ikke noe problem å sende dine forskjellige salgstall videre til et regnskapssystem som Visma Global eller lignende.

Skal du endre priser og varer kan dette også gjøres på V-R Cloud og derfra blir det oppdatert i kassaapparatet automatisk. Dette er system som finner stadig flere brukere fordi det er enkelt å bruke og det sparer unødvendig bruk av tid.

Det er enkelt å sette opp din V-R Cloud tjeneste og systemet samarbeider knirkefritt med våre Casio kassaapparater. Dersom du behøver hjelp med oppsett står våre erfarne medarbeidere klare til å hjelpe deg. Med en supporttelefonavtale kan du få hjelp til enkel programmering, problemer med bruk av kassaapparat eller andre uforutsette ting som dukker opp.

Vi åpnet i 1991 og siden den gang har vi markedsført og distribuert Casio kassasystemer i Norge. Dette betyr at vi innehar en stor viten om egne produkter og på den måten kan vi finne et system som passer akkurat din forretning. Alle systemene er fleksible og kan tilpasses de ulike bedriftenes individuelle behov.

Har du spørsmål om vår V-R Cloud-tjeneste eller noen av våre andre produkter er det bare å ta kontakt med oss på telefon eller e-post. Vi lover å svare så hurtig som mulig

Ring oss idag +47 66 77 80 30 eller send en e-post til firmapost@kbd.as

Vi prøver å yte best mulig service til alle våre kunder for å gjøre deres opplevelse så god som mulig

Noen av våre kunder

Kopirett © 2013 & Alle rettigheter reservert av Aktiv1 AS